Hur mycket kostar en hemsida?

Vi har ingen prislista
därför att alla hemsidor vi bygger
är olika.

Jämför med att bygga ett hus.
Hur mycket kostar ett hus?
Priset beror på
kvalitet,
på hur stort huset är
och vad som ingår.

Så är det också med hemsidor.
Hur många sidor
ska hemsidan ha?
Hur mycket text
ska vi skriva åt dig?
Ska hemsidan funka
i mobiltelefoner?
Och så vidare.

Kontakta oss
och berätta vad du behöver.
Då kan vi säga ungefär
vad det kommer att kosta.
Sedan när vi har diskuterat mer
kan vi ge dig
ett fast pris.