INFO PÅ LÄTTLÄST SVENSKA
Vi hjälper dig med dina texter
Silberman Web & Text
är ett företag i Uppsala.
Vi arbetar med texter.
Företaget finns sedan år 2012.
Ägaren heter Catharina Silberman.
Hon är utbildad inom språk och webb.
Våra kunder
De flesta av våra kunder
är universitet och myndigheter.
Många är företagare.
Ibland hjälper vi också privatpersoner
som behöver hjälp med en text.
Stora företag som IKEA
har råd att anställa
en hel webb-avdelning.
Vi vill att mindre företag
också ska ha råd
med bra texter.
Kontakta oss
Kontakta oss och berätta
vad du behöver hjälp med.
