INFO PÅ LÄTTLÄST SVENSKA
Det här kan vi hjälpa dig med
Hjälp med texter
Behöver du hjälp med
att skriva en text?
Vi kan läsa igenom texten
och göra den bättre.
Texter på lättläst svenska
Behöver du en text
på lätt svenska?
Vi skriver om svåra texter
så att de flesta kan läsa dem.
Text till video
Har du en video på svenska
som du behöver texta?
Vi skriver textremsor.
Det hjälper dina kunder att förstå
även om de hör dåligt
eller inte kan svenska så bra.
Ljud till text
Behöver du skriva ner
vad någon säger i en ljudfil?
Alla hör inte bra.
De behöver text istället.
Andra har inte tid att lyssna,
det går snabbare för dem att läsa.
Vi transkriberar ljud.
Det betyder att vi skriver
vad de säger på bandet.
Hemsidor som ger dig fler kunder
En hemsida måste vara tydlig
och lätt att läsa.
Den måste också se bra ut
och ha rätt information.
Dessutom måste dina kunder
kunna hitta din hemsida.
Vi skriver text till hemsidor
som kunderna hittar
och orkar läsa.
Det ger dig fler kunder
och du får sälja mer.
Kontakta oss
Kontakta oss och berätta
vad du behöver hjälp med.
