INFO PÅ LÄTTLÄST SVENSKA
En proffsig hemsida är bra för affärerna
Många företag har hemsidor
som de har gjort själva.
Många är bra
men ofta är hemsidorna röriga
och fulla med fel.
Många människor blir irriterade
på språkfel
och dåliga hemsidor.
De väljer hellre företag
med en bättre hemsida.
Det är synd
för kanske var just det företaget bättre!
Hur hemsidan ser ut
är alltså viktigt
för din verksamhet.
Vi kan webben,
det är vårt jobb.
Hos oss får du
en hemsida som funkar.
Vi skriver dina texter
så du får tid för annat.
Kontakta oss
Kontakta oss och berätta
vad du behöver hjälp med.
